2011-03-05 ? 16:43:57

billiga stallkläder!




För dem som är som jag och inte har så mycket pengar över för snygga stallkläder vill jag bara tipsa om att man inte alls behöver dem senaste kingsland kläderna eller nyaste colletionen från pikuer. Här är då några billiga bra basplagg, från lindex, H&M samt Gina Tricot. Dessa plagg funkar utmärkt att ha i stallet! Samtliga plagg finns dessutom i flera färger. Vanliga hela rena basplagg fungerar utmärkt i stallet. Dock vill jag hälst ha tjocktröjjor utan luva, och utan massa mönster på. Sen är Jeans alltid snyggt att ha på sig i stallet om man inte vill ha på sig sina ridbyxor när man mockar eller gör maten, eller annat stallarbete. Enligt mig är det väldigt simpelt att se snygg och prydlig ut i stallet. man sätter upp håret i en hästsvans eller flätar det om man kan, sen har man bara hela och rena kläder på sig. Visst att man blir skitig, men då är det bara ta hem och tvätta ;)!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!