2011-03-06 ? 14:43:14

Yäj!

Fick ett telefonsamtal nyss osm gjorde mig mycket glad! Hästen som jag var och provred, kommer att flytta till ett kollektivstall som ligger närmare mig! Det tar 15-10 minuter med buss både hemmifrån mig och hemifrån Mathias! Men Sen får man gå en bit ochså, men jag tänkte ställa dit en cykel. Och då är man framme på två röda.

Den andra hästen Fias hagkompis fick stallplats där hon med. Så min kompis Johanna ska få provrida Dotti som hästen kallas. Tror det komemr att bli perfekt!


                                          Bild på Fia och Dotti
Kommentarer
Jhinnii'

Nääär då ? :D

Hoppas de blir superbra!

2011-03-08 @ 10:38:17
URL: http://jhinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!