2011-03-24 ? 15:13:32

Breitling, mitt hjärtas kung<3





 Så som varje stad behöver utrymme, kräver varje himmel en måne,
varje vinter behöver ett snöfall, likaså vill varje sommar ha en Juni.
På samma sätt behöver min själ din närhet, och den kärlek du utstrålar!

Pengar är bara en bit papper, men guld och rikedom förblindar många..
Men inga pengar, inte ens allt guld i världen är värt lika mycket som dig.

Berömelse och rikedom är bara våran egen illusion av hur ett
lyckat liv borde vara. För mig var du rikedom, och du gav mig lycka.
Bilden av mig själv den bleknar utan dig. jag känner mig halv..
Jag bryr mig inte om andras berömelse och storhet.
Det som betydde något var våran framgång, vi var oövervinnerliga!

Du tog mig med in i din värld fylld av magi. Ta mig med dit igen..
Låt mig färdas längst vintergatan på din rygg en gång till.
Du är en stjärna sänd från yttre rymden, du visade mig universum.

Jag känner saltsmaken av mina tårar,

när jag för tungan över mina läppar.

Och jag hör ljudet av mina tårar när dem faller mot marken.
Förr förvandlades mina tårar till glitter,
när jag lät dem falla i din tjocka man.
Men du fick alltid mina ögon att tindra strax igen.

Våran tid tillsamans, det känns som det varat förevigt,
men samtidigt som den aldrig inträffat. Allt känns som en dröm.
En dröm som var för bra för att vara sann.
Jag kan knappt fatta det, det känns för overkligt.

Vad är meningen med livet? Det är i alla fall inte rättvist.
Jag fick kanske min tid med en verklig stjärna.
Men vad var meningen, var det förutbestämt att jag skulle
stå här idag med brustet hjärta?

Låt mig försvinna in ett rus, ett rus av lycka, glädje och kärlek.
Jag vill inte längre vara i min egen bittra verklighet.
jag vill inte vara i den här verkligheten, så som den förvandlades
till att bli efter att du försvann från mig.

Kärlek kan ha ihjäl vem som helst, det vet alla.
Hur det kommer sig att mitt brustna hjärta kan fortsätta slå.
Det är för mig en gåta. Kanske är förklaringen att elden i mitt hjärta,
som skapades av kärleken till dig ännu brinner?

Jag älskar dig för evigt, och så länge jag lever kommer det alltid att brinna en låga i mitt hjärta, och den lågan brinner bara för dig. Livet är ritkigt orättvist, och gud ska veta att jag gjort allt för dig!

Det enda som betyder något är att du mår bra och är lycklig.

Kommentarer
Carolina

Gud vad söta bilder! Har du sålt honom..?

2011-03-25 @ 20:01:43
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Linnea op de Weegh

Vilka vackra bilder!

2011-04-10 @ 23:44:12
URL: http://polze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!