2011-03-23 ? 23:07:09

ryggskott...



Igår var det tänkt att jag skulle rida Naranjo åt min syster. Och snacka om att jag var taggad! Är så sjukt jäkla ridsugen nu efter ett par månader utan min älskling.. Dock fick jag ryggskott när jag skulel lyfta upp Fiffi för att kliva av bussen.. Så det blev ingen ridning för mig igår, snacka om att jag var besviken! Angelica en god vän till mig blev nog ochså lite smått besviken. Hon hade ju tagit dig ända ifrån andra sidan stan ör att komma och fotografera mig och Naranjo då jag red. Men istället fick det bli lite fina porträttbilder på oss två.

Hoppas jag att ryggen snart är bra så jag kan rida så snart som möjligt!
Kommentarer
emma

är det du som tar alla bilder själv ? :o

Dom e sjukt fina :)

2011-03-27 @ 10:55:27
URL: http://emmaliljeflod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!