2011-03-09 ? 21:19:13

Hamlet F f.2009




Finaste finaste Hamlet, han är verkligen så himla vacker! Och han börjar bli en stor kille nu. Tänk var tiden går fort, han blir hela två år i sommar! jag kan knappt fatta det, det var ju inte alls länge sen vi var på fölmönstring med honom! Och där var han en riktig liten vilde! Hamlet ligger mig väldigt varmt om hjärtat, och jag tror att han komme rkunna gå hur långt som hälst med rätt ryttare. Jag hopaps verkligen att syrran har möjlighet att ha kvar honom tills att han blir 4-5. Och man kan visa honom på championaten osv, för att sedan hitta en riktig toppryttare åt honom! Hamlet har verkligen framtiden för sig, och jag hoppas att han hamnar hos en ryttare som kan göra honom rättvis.

han är en verklig sagohäst, en riktig black beuty!
Vackrsate Hamlet!

Kommentarer
Anna

Superfin!

2011-03-10 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!