2011-03-05 ? 16:55:42

olika färger på utrustning.



För att göra vissa saker tydligare, jag rider själv med olika färg på sadel och träns ibland. Som på bilden ovan. Ibland tycker jag det är väldigt snyggt. Är allt annat helt och rent, och hästen är ren och glansig. Ja då är det absolut inga problem. Men jag menade i sammanhanget... Ni vrider och vänder på saker och läser bara vissa ord inte hela sammanhanget. Dessutom skrev jag att pricken över i:et är att rida med ett par snygga ristövlar. Haha, men jag sa inte att man måste ha ridstövlar, jag äger inte ens ett par ridstövlar! Men jag skulle så himla gärna vilja ha ett par.. Dock har jag inte haft råd att köpa några, och nu har jag inte ens en häst att rida på.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!