2011-04-02 ? 22:30:21

dojjan och jag i vintras <3

Kommentarer
Magda-Matilda

sv; Hehe egentligen hakar jag inte upp mig på att allt ska hänga på Baloo, just nu håller jag på att utbilda honom. I vintras reds han knappt nånting för det inte gick. ingen padock och det var fullt med snö.

Amanda rider jag bara någar gånger i veckan för att jag ska hjälpa till att utbilda henne också så jag försöker. Kommer bli tufft med två hästar men det är kul att jag kan rida amanda så slipper jag gå runt och tänka att jag inte kommer någon stans i ridningen hela tiden =)

2011-04-07 @ 11:35:22
URL: http://nikoniist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!