2011-01-09 ? 17:40:54

flams och trams

Igår var jag i stallet på dagen och fixade och donade med hästarna. Syrran var på kurs så jag var själv i stallet. Men Johanna och henne spappa kom och plockade upp mig på vägen hem.

Idag har jag haft med Ruben och hans kompis Hampus till stallet. Dem fick rida på knasen coh så fick Ruben fixa lite med Breitling. Jisses vad Naranjo var taggad idag då jag skulel ta in honom. Oftast brukar han bara lunka fram men idag taktade han som tusan.. Sånt gör mig irriterad.. Men Grabbarna har fått kämpa uppe på loftet idag. Gräva fram höbalar och kastat ned medans jag gjorde höpåsarna. Bra arbetskraft måste jag säga, trotts att två grabbar på 10 år äkan vara rätt flamsiga :P!

Filmade lite från stallet idag, är någon sugen på ett videoblogg inlägg?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!