2011-01-03 ? 20:13:17

bana vägen för gamla herrar

Åkte ut till stallet idag md Humla och Moa. Vi bestämde oss för att rida ut en sväng. Jag vet inte varför men Humla verkar bestämtsig för att Breitling är ett monster och att ahn vore totalt livsfarlig, haha! Humlas ögon spärrades upp till max då hon gick förb mig i stallgången då jag sa att jag skulle rida barbacka jag med. och hon utbrast, "ska du?!?"..

Visst att han är pigg och har lite hett humör, men humöret märker man mest av då man tränar och kräver lite mer avancerade aker utav honom. Annars är han supersnäll i alla lägen, dock kan han ju bli lite stark. Men han är fantatiskt snäll för att bara vara 5 år!

När vi red från stallet bestämde vi oss för att rida gamla el-ljusspåret vid Ellboda. Men väl där så var det tokmycket snö och vi bestämde oss för att rida längst vägen till Ellboa-bryggan. Där var det inte lika mycket snö men för att ta oss dit var vi tvugna att plöja igenom en gigantisk snövall, och rida lite "offpist". Jag och Breitling tog täten banade vägen för dem gamla gubbarna Totte & Gus.

En otroligt mysig uteritt på min fin fina ponny, i vackert väder och med trevligt sällskap.
Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!