2011-02-27 ? 21:06:37

Vill tillägga

vill lägga till till mitt tidigare inlägg då vissa verkar tagit illa vid sig...

Såklart finns det ju undantag! har man en häst på lösdrift på vintern tex kan man inte duscha eller tvätta den hur som hälst. samt att hästar på lösdrift ofta har betydligt tjockare vinterpäls. Såklart är det svårt då att tvätta bort fläckar osv.. Och att få hem helt dammfria tex på våren och hösten. Samt att dem tex inte bör ryktas lika väl som en häst som står på stall, då stövet är värmande.

Sen händer det ju att även jag ser ut som en slashas, och rider i mjukisar. dock väldigt sällan. Och det har hänt att et fastnat på bild. Men ska jag ha en medveten fotosession så sätter jag på mig anständiga ridkläder. Likaså om jag tänkt rida ut en längre runda eller beger mig upp till ridhuset. ska jag skritta ut 20-25 min händer det ju att jag rider i mina mjukisar som jag gillar att ha på mig då jag fixar och donar i stallet. och är det -20 så vill man ju hälldre hålla sig varm än snygg!

Men jag tycker det är viktigt att ett ekipage ser helt, rent, och allmänt trevligt ut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!