2011-02-27 ? 13:40:43

Nytt träns kanske?


Detta tränset hittade jag då jag satt och surfade inatt, eller ja det var en kompis som skickade en länk till det via msn, haha! men jag tycker om detta tränset och jag funderar på att köpa det till Knasen. Visst han är ju fortfarande sjuk. Men tränset kan han ha då vi går prommenader, när vi tränar trick, när jag kör, när jag rider, när jag longerar osv.. Så jag funderar påatt köpa det. Tycker det är så himla fint så det kliar verkligen i fingrarna på mig.. Vad tycker ni? ..Sen ska jag förörvirgt försöka hitta ett par senskydd i hans storlek ochså..

Kommentarer
Nadia

Jo det är alltid trevligt med nya saker, men inom rimliga priser.. :)

2011-02-27 @ 20:27:14
Tina

Det var fint, vad kommer det ifrån? :)

2011-03-02 @ 22:09:29
URL: http://tinalicious.webblogg.se/
Jojjo

Sidostyckets nedre del. alltså där man sätter bettet, är ju vänt innåt! Det får se hur snygt ut som helst, men jag skulle alldrig köpa ett sådant träns, för lite skaver det helt säker.

2011-03-04 @ 17:42:42
louise

http://ponnyprakt.se/product_info.php?cPath=131_282&products_id=1029 här finns senskydd för shettisar:D

2011-03-05 @ 15:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!