2010-11-26 ? 23:13:14

VÄLKOMMEN!


Jag heter Natalie och är nyss fyllda 21 år. Jag har ett brinnande intresse för hästar och foto. Så här kommer ni att få läsa om mig och min häst Breitling. Annars så är jag en glad och påhittig tjej, som är fylld av tankar och idéer som jag vill uppfylla. Jag gick aldrig klart gymnasiet men jag klarar mig ändå. Har jobbat som vårdbiträde sedan jag var 18 år och tycker det är väldigt roligt, och det är verkligen ett givande och lärorikt arbete. Men men, det är inte om mitt privatliv ni ska läsa om här. Det här är min hästblogg där ni kommer att få ta del av vad som händer i stallet, och där ni kommer kunna följa mig och Breirlings utväkling. Så nu kommer lite info om honom..


Breitling är en renrasig Welsh Cob valack f 2005. Han är en riktig trygg och säker kille, men trotts detta har han ett hett humör. Han blev sent inriden och har blivit riden i princip 1½ år nu. Det går sakta men säkert frammåt. I ridningen är han glad och possitiv men kan bli lite sur då han tycker att jag är otydlig. Han har fina gångarter som jag bara måste lyckas lära mig att plocka fram. Då jag köpte Breitling var han en i princip ohanterad 3årig hingst och dem påstod i annonsen att han var inriden. Hell NO! Insutten kan jag gå med på.. Men han är en speciell kille med hett humör trotts att han aldirg blir "dum" och hittar på sattyg i ridningen.

Undrar ni något så är det bara att fårga.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!