2010-11-27 ? 16:21:00

tack johanna!



Johanna hade med sig en pressent till mig idag! Fick dessa supersöta benlindor som passar perfekt till mitt rosa träns! Jag blev så himla glad! Johanna köpte dem i globen igår, så himla snällt av henne! Vet inte hur jag ska kunna tacka dig :')! Jag har gått och sneglat efter ett par rosa benlindor hur länge som hälst verkligen.

Idag så red vi som sagt ut en lugn sväng, det var supermysigt, vi tog en liten galopp och så travade vi litegranna. Men mest var det bara skritt. Breitling var riktigt taggad idag, men eftersom jag är sjuk så orkar jag inte rida så hårt.. Sen efter vi ridit så åkte vi upp till broknäs och hämtade lite torv. Morsade lite på gamla bekanta där uppe. Var mycket trevligt! Carina Branderup var även där och hade hållt lite lektioner osv, för Cissi och AC mfl.

Vad tycker ni? Ska vi ha rosa tema vid nästa fotografering ;)?
För dessa tänker jag vänta med att använda till ett speciellt tillfälle<3
Kommentarer
My

Jaaaa!

Vill absolut att du ska ha en rosa fotografering någon gång,benlindorna var supersöta och Breitling är supersöt i rosa! :D

2010-11-27 @ 17:00:47
Angelica

jag fotar gärna er i rosa nångång haha (a) :D

2010-11-27 @ 20:58:25
URL: http://havremoppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!