2010-11-30 ? 19:58:17

pannband


På senaste tiden har det diskuterats en hel del ang pannband. Detta på bilden har jag till Breitling. Och jag blev helkär direkt då jag såg det! Jag gillar dem svängda pannbanden, då jag tycker att det ser snyggare ut. Jag är inte alls speciellt förtjust i helt "raka" pannband, eller dem som är v-formade för mycket. Svängt är snyggast! Sen har jag aldirg tyckt om för "blingiga" pannband. Detta faller mig i smaken och är alldelens lagom på alla sätt, även för plånboken!

Eller vad tycker ni? Hur ser era pannband ut?
Kommentarer
Emma

jag har ett rakt just nu.. tyvärr.. men när jag har pengar ska jag också skaffa mig ett svängt! det är mer.. stil i de, och alla hästar passar i det! :)

2010-11-30 @ 20:32:23
URL: http://lovelythinking.bloggproffs.se
Sandra

Tycker om blingiga och svänga pannband=). Men gillar även v-formade. Ska ett pannband vara rakt så tycker jag att det ska vara ordentligt blingat för att vara fint:D. Annars ska pannbandet vara väldigt smalt. För tjocka, raka och oblingade pannband är tråkiga och fula, enligt mig.

2010-11-30 @ 22:11:02
URL: http://dressyrohoppryttarna.blogg.se/
frida/ruby

Jag älskar ROSA, och jag har tre olika pannband och alla är de rosa :)



Ett är helt rosa, tillhör samma rosa träns som du har Natalie, HELT rosa Shires träns, köpte mitt från England, och jag älskar det :)

Det andra är ett vanlig rakt svart läder, med ett band av rosa swaroski pärlor

Och det tredje är ett svängt (lika mycket som på bilden här uppe) svart pannband med en massa underbara rosa swaroski pärlor :)

2010-11-30 @ 23:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!