2010-11-28 ? 23:44:55

MyOne

Det har ju öppnats en ny butik som heter MyOne i Danderyd. Johanna och jag kanske åker dit i morgon och kikar lite. Hade varit roligt med lite shopping, eftersom att det inte blev något globen för mig.. Visst har jag ju klickat hem en skön tröjja och ett helt okej shabrak. Men ni som läser här lär ju tycka som jag, att man aldrig kan ha för mycket hästsaker? Jag skulle vilja ha ett par schyssta dressyrskydd, och ett par nya snygag ridbyxer som är lite högre i midjan, givetvis ska dem vara helskodda! Sen ska jag titta på kandaren dem har och se om dem har något som lockar och drar i fingrarna på mig. Sen har jag funderat över ännu ett schabrak och ett par matchande benlindor. I en lite "roligare" färg. Dock tycker jag det är svårt att matcha Breitlings färg och lite mer skarpa färger. Men marinblått kanske hade varit fint, trotts att det är urtrist.. Men med ett par snygga ridbandage?

Vad rekomenderar ni för färger till min ponny?

Kommentarer
frida/ruby

Rosa, fast det har du redan, men man kan aldrig ha för mycket rosas enligt min mening :P

Men kanske lilla, vad sägs om det?



Och superbra blogg, kul att du har valy att göra en blogg om bara dig och Bretling :)

2010-11-29 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!