2010-11-30 ? 18:09:44

kyligt

Nu har jag varit i stallet, tacka gudarna för Rix Fm. Jag älskar deras radioprogram som går runt halv tre till halv 5 på eftermiddagarna. Utan dem vet jag inte vad jag skulle göra eller ta mig till. Det är vi den tiden jag oftast står och mockar alla boxarna och fixar höpåsarna och byter vatten m.m

Stallet är klart iallafall, men jag blev så grymt hungrig så Breitling får en vilodag idag. Jag kunde inte härda ut längre. Blev en riktigt kass lunch/frkost idag. Men jag får helt enkelt skylla mig själv. Men det är så jädrans kallt idag så jag tror bara Breitling är glad över att slippa vara ute i kylan.

Måste bara berätta att jag igår köpte "Hot Spots" på claes olsson. Tänkte att idag skulle jag minsann värma mig och använda dem. Men NU när jag sitter här hemma så är dem jävlarna varma som jag vet inte vad. Men när jag höll på att frysa fingrarna av mig så vägrade dem värma mig. Lömska jäkla väörmepåsar måste jag säga!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!