2010-11-28 ? 18:40:59

i ett litet stall

Förörvigt idag blev det ingen ridning. Jag mår inte ritkigt på topp idag, så Breitling fick vila. Men shit vad det var röjj i stallet ikväll! Det som aldirg brukar vara en kotte där och nu var det hur många som hälst kändes det som! Det var jag och Maja, och sen visade det sig att Humla, Moa och Aline hade varit ute och ridit. Så dem dundrade in i stallet och det kändes som att det var hur många människor som hälst, men det var bara trevligt! Det är roligt när det är lite liv och rörelse i stallet.

Stallet är ju väldigt litet, och det är ju bara jag och syrran och familjen Piltto-Dahl som har hästar där. Hur ser det ut för er? Har ni eget stall eller är ni inackorderade? Står ni i stort eller litet stall med er häst?
Kommentarer
Frida1987

Min häst är inackorderad i samma stall som jag har mina medryttarhästar. Det är ett litet stall med sammanlagt fem hästar, den enda 'inhyringen' är min. :)

2010-11-28 @ 20:55:12
frida/ruby

Jag har min ponny i ett ganska litet stall, vi är med min ponny sex stycken lagom, fast jag har stått i ett stall där vi bara var tre stycken tjejer, och sen ägarens shettisar, och det var supermysigt :)

2010-11-29 @ 11:45:30
Felicia

Jag har hästarna hemma i ett väldigt litet stall, endast 2 boxar och sadelkammare, litet men extremt mysigt att komma ut i de :)

2010-11-29 @ 20:38:11
janina

Jag har min häst inackorderad men sköter deras hästar dagligen när jag kan (studerar)så är som eget stall.

4-5boxar, bred gång imellan boxarna. sadelkammare.

Andra sidan av stallet är det lösdrift så de är bara att välja o vraka :)

2010-11-30 @ 19:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!