2010-11-29 ? 15:33:41

ha-begär

Lite senare bär det av till MyOne. Ska bli superkul att kolla deras utbud osv, hoppas jag hittar något bra och som väcker ha-begär ;)! För eftersom jag inte varit på globen kan jag gott unna mig och Breitling något nytt och fräscht!

Sen vill jag bara säga tack till alla er som läser, och ett stort tack för dem söta komentarerna! Dem värmer verkligen. Kul att det redan är så pass många om läser, bloggen är ju väldigt nystartad, och såhär många läsare räknade jag absolut inte med att ha! Jag blir jätte glad för varje kommentar. Och är det något speciellt ni vill läsa om osv är det bara att säga till så ska jag försöka ordna det.

Har du något speciellt önskemål?
Kommentarer
Hejhejhej,jagvillvaraanonym:D

önskemål på en bild av jackan du köpte! :)

2010-11-29 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!