2010-11-29 ? 20:13:41

Det blev en jacka!

Köpte en grön vinterjacka på my one idag. Bilder kommer i morgon! i övrigt så tyckte jag att dme hade många fina saker som jag gärna skulle vilja ha. Men lite väl dyra priser på vissa saker måste jag säga. Men jag fastnade som vanligt för en Pikuer tröjja.. Dock kostade den över tusen kronor. Vilket ajg inte tycker är värt för en tröjja i vanliga fall. Men jag ska fundera och överlägga med mig själv. För den var så galet snygg! Tänk om man hade någon snäll som ville köpa mig dne i julklapp, haha! Men det är ju bara att glömma.. Man kan ju alltid hita till sin pojkvän, eller? Sen hittade jag även ett par schyssta ridbyxer. Men när jag hade dem på och stog och speglade mig upptäckte jag att dem hade en fläck.. Men hon bakom disken skulle prata med sin chef imorgon om jag kunde få dem billigare, så hon ringer mig i morgon.

Men längtar tills jag kan hämta ut mitt paket från horze! Haha, Lollo hon som designat denna bloggen, även hon har köpt ett likadant schabrak till sin welsh cob kille Nester. Lollo och jag har nog lite lika smak, eftersom jag tycker min blogg blev helt perfekt, och vi även har köpt samma scharbak och fallit för rasen welsh cob ;)!

Vad tycker ni om rasen Welsh cob?

Kommentarer
Amanda

Jag bara ääälskar kraftiga hästar (y) Synd bara att de oftast har ganska markfasta gångarter :(

Men, fina iallafall :D

2010-11-29 @ 20:42:46
Maria

Rasen welsh är fina men jag gillar Friser hästarna..

2010-11-29 @ 21:25:48
Lovisa

Hahaha! fan vad jag började garva när jag såg att du med skulle köpa ett sånt schabrak! Men jag klandrar dig inte, vi har bra smak och snygga hästar båda två! Welsh Cob FTW! :D

2010-11-30 @ 09:01:45
URL: http://lollosomfan.blogg.se/
Ida *Meya o Tex mamma*

Jag älskar att se på din och lollos! riktigt snygga är dom! men jag är ju lite mer för araber :P

2010-11-30 @ 12:15:07
URL: http://idelia.blogg.se/
Mj

Jag älskar rasen! Har länge velat haft en welsh cob, älskar lite kraftigare hästar. Men det blev ett underbart Basjkirsto ist, dock har jag ett halvblod nu :)Drömmen om en Welsh cob finns fortfarande kvar!

2010-11-30 @ 22:15:32
URL: http://mildahilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!