2010-12-03 ? 22:50:19

YIPPIE!


Paketet har ÄNTLIGEN kommit, jag är så himla glad! Tröjjan skulle jag beställt i S ist för XS, men jag tror att XS var enda storleken som fanns, men den hade varit ännu mysigare om den var lite lite större. Men det gör inget, den passar ju och är sjukt skön! Och jag tror Breitling kommer bli kanonsnygg i sitt nya schabrak!

Vad tycks då, om mina inköp? Guud, jag önskar så att någon hade kunnat följa med till stallet och fota oss i morgon. Men alla bor så långt bort eller så har dem inte tid.. Men vill så gärna ha lite nya snygga ridbilder, eller ja snarare mysiga vinterbilder <3!

Jag sa väl det att jag skar mig i tummen med feta kniven då jag öppnade paketet? Haha, blev nog lite väl exalterad där, haha!
Kommentarer
iCandy @ bdb

Var har du köpt de sakerna? På Hökks eller nåt annat ställe? :)

2010-12-04 @ 10:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!