2010-12-14 ? 11:01:29

ut i dagsljus

Ska ta bussen till stallet om 25 min. Jag och syrran ska rida ut idag! Mobilen hänger med på ridturen så kanske blir någon video eller aknske lite bilder, men det vet man aldrig. Idag ska hästarna få ut och galoppera. Det var planen för gårdagen men min lillebror red på Breitling igår, eftersom jag var på möte kl 09.00 på mitt gamla jobb och sen jobbade till kl 18.00. Så Ruben klarar inte riktigt av Breitling, men sandra håller ju honom i snöre. Men han kan ändå inte galoppera ute än på honom.

Men det ska iaf bli skönt att komma ut och rida i dagsljuset! Igår hade jag verkligen fullt upp från morgon till kväll.. Så ska bli skönt med en lite slappare dag. Kameran hänger med till stallet ochså, fast den tar jag ju inte med mig på ridtúren ;P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!