2010-12-03 ? 19:57:58

totaly crazy

Min dator har blivit helt knäpp! Den vägrar gå igång och jag håller på att bli vansinnig! Antagligen är det min mamma som svurit en förbannelse över datorn. För hon tycker jag ska plocka in all min rena tvätt i garderoben innan jag sätter mig här och bloggar. Men icke, tack gode gud för att vi har 3 st bärbara! Men jag har inte en enda bild nu att bjuda på. Och för blogginlägget jag planerat att skriva så behöver jag min dator.

Vad tror ni? Tror ni som jag att det är mammas förbannelse som gör att datorn vägrar starta? Eller har den helt enkelt bara sagt upp sig? ..Datan kanske inte är så förtjust i hästsidor och hästbilder.. Hade kankse trivts bättre hos någon annan? Kanske den är allergisk mot hästar? Det kan ju vara därför den inte vill fungera.. Jag har ju ändå bombarderat den med häst..

Mitt inlägg som jag skulle skriva kommer... men jag vet inte när! Så håll utkik här på bloggen ;)!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!