2010-12-07 ? 15:34:38

tack och lov för att det finns en annan ponny!

Gaaah! Idag fixade jag stallet i världens fart bara för att jag skulle kunna hinna ut på en mysig uteritt med min prins. Men icke sa nicke, eller Breitling. Han ville inte komma in! Det var ju strålande sol och han hade superkul med Naranjo, och han tänkte definitivt inte gå in före honom! ..Så ja, med andra ord blev det ingen ridning. Jäkla ponny! Han brukar inte vara svårfångad. Och efter jag jagat runt honom en stund utan resultat gav jag upp..

Tack och lov att det finns en annan ponny i stallet som villigt lät sig fångas! Ja Herr Knasen fick ett tömmkörningspass. Har faktiskt aldrig tömmkört honom tidigare, tycker att det gick ganska bra. Han tyckte det var lite konstigt. Men hans körsele som jag fick använda till tömmarna satt inte riktigt bra, haha! Knasen är för fet för sin körsele. Men efter jag tömmkört honom tränade vi lite kompliment och spansk skritt. Knasen blir lite ivrig ibland och gör trix utan att jag ens ber om det. Och sen kan han bli lite slarvig ibland.. Men han var superduktig! Försökte med kompliment på två knän ochså, men det fattade han inte alls.  Men spanska skritten har han börjat hajja nu, men han kan ibland "fastna" och bara stå och vifta haha! men han viftar med båda benen efter varandra ibland nu. Och det var ändå i sommras jag tränade spanks skritt med honom senast!

Är ni riktigt snälla så kankse jag slänger upp Breitling & Naranjos egen kärleksgnabbs musikvideo!
Är ni snälla?
Kommentarer
Alma, shetland @ bdb

Vi är så snälla så!

2010-12-07 @ 15:43:13
URL: http://kallbloden.blogg.se/
Ida *Meya o Tex mamma*

JAA!

2010-12-07 @ 15:43:50
URL: http://idelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!