2010-12-27 ? 20:54:04

spanska skritten uppsuttet!

Blev en ridtur barbacka upp till ridhuset. Blev inte så lugnt som jag planerat det.. haha! Men han var riktigt fin idag, och i galoppen kändes han helt okej, och han sökte sig faktiskt nedåt! Han brukar "rusa" och köra upp huvudet i galoppen för han har otroligt svårt för galopp. Men idag trotts att jag red barbacka gick det riktigt bra. Och jag kunde reglera tempot och han rusade inte alls så som han brukar. Sen i slutet övade jag på spanska skritten uppsuttet och han var så himla duktig! Sen trampade vi honom litegranna ochså. Idag trampade han även från båda hållen. Tidigare har han inte förstått vad som förväntas av honom då syrran står på högersida om honom. Tidigare har vi bara fått honom att trampa då syrran står på vänster sida. Men jag blev förvånad över att spanska skritten funkade uppsuttet idag! Blev verkligen en trevlig överasskning!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!