2010-12-17 ? 15:36:11

snökaos


      Bild från januari 2010, foto Helena Wiström dannyjones på bilddagboken

Sitter och väntar på att åka till stallet, är verkligen skitruggit väder. Idag faller det på min lott att ta in stona. Grabbarna är redan inne pga det dåliga vädret.. Men stona ska gå in vid 17-18. Och så ska jag göra höpåsar och fodra. Sen tar syrran kvällen.

Jag avskyr verkligen det här vädret! Och det är ju en bit till ridhuset, och man hinner ju bli dyngsur påvägen dit! Jag har ju inga termobrallor... Och nu är det inte läge att jag blir förkyld. Men hoppas på att stormen har kagt sig till i morgon så jag kan rida!

Breitling behöver verkligen lite motion.. Och sen kan det ju vara rligt emd lite nya bilder ochså,
eller vad säger ni?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!