2010-12-23 ? 22:46:13

snabb info om dagen!

ska berätta lite kort om dagen! Är hos mathias så kan inte sitta här så länge, men skriver liten update om allt som hätn idag för eran skull<3!

Idag har jag travat och ridit lätt på Dojjan för första gången. Samt så gjorde jag halt på henne för första gången ochså, samt så gjorde vi lite ledande tygeltag osv.. Det gick verkligen jätte bra och Dojjan skötte sig fin fint!

Sen har jag piafferat på Breitling för första gången någonsin! Vi har aldirg provat det förut. jag satt på och syrran gick brevid och hjälpte till. han var jätte duktig och piafferade flera gånger. Dock blev det ju bara några steg såklart, men målet för 2011 blir att befästa piaffen ordentligt och få till den bra, samt påbörja passage!

Och så fotade ju jag Sandra och Naranjo! Dem arbetade vid handen och Naranjo var verkligen så himla taggad! Dem har inte gjort det på väldigt länge, och han var så himla glad coh tyckte det var helt galet kul! Nu får nog syrran börja ta upp cirkusen igen ;)

Nu hinenr jag inte berätta mera. Men i morgon laddar jag upp några av mina favoriter från dagen. Samt kanske några bilder från julafton, om jag tar några. I morgon ska jag coh syrran förhoppningsvis rida ut på Juluteritt med grabbarna<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!