2010-12-28 ? 01:40:04

Skapa en logga!


Har under kvällen/natten suttit och funderat massor.
Och då jag fått så himla många superfina "idolbilder"
eller vad man ska kalla det, Så har jag en idé!

Jag vill inom en snar framtid skaffa mig en logga, som jag kan brodera på västar, tjocktröjjor och jackor. Som även kommer finnas med på min framtida hemsida. Och jag undrar då om ni skulle vilja hjälpa mig med detta?

Det här är ingen "tävling" men faller jag för ett av bidragen kommer det som sagt broderas upp på mina kläder och även finnas på ev visitkort och min framtida hemsida.

Jag vill att det skall vara en bild där man ser tydligt att det är jag och Breitling. Men loggan ska vara enfärgad. Svart, vit, grå. Välj själv men hälst skulel jag se att du skickar alla tre varianterna :)!

Det kan vara ett porträtt på mig och breitling, eller från en ridbild, eller en bild du skapar helt själv. Men det ska synas tydligt vem loggan tillhör och vad den föreställer. Den skall inte heller vara för "plåttrig" och text skall vara under. Ni väljer själva om det skall vara en cirkul runt om eller inte. :)

Ni kan skicka in era "bidrag" till min mail.
[email protected]

men glöm inte att skriva i mailet vad din blogg heter eller vad du heter på bilddagboken!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!