2010-12-06 ? 15:15:07

ridning och fula ovanor.

Johanna och jag ska rida idag! Blir en sväng upp till ridhuset med hästarna. Ska förska träna lite med Breitling idag. Har inte ridit dressyr på evigheter känns det som. Så det är nog välbehövt! Träna lite med på fattningarna och övergångar står på schemat idag. Även lite sidvärtsrörelser.. Åhh.. Skulle verkligen behöva rida en lektion för Anna Duva snart. Bara det att ekonomin inte är helt okej.. Men ska försöka få ihop några slantar.

Sen ska jag ju självlart även träna på min sitts.. Som alltid! Jag har en rätt dålig sitts och lutar mig gärna frammåt. Ful ovana måste jag säga, men det änns som att jag börjar få koll på det där. Men mina skänklar är dock mycket svårare att hålla ordning på, haha! Speciellt höger sänkel åker bak påtok för mycket!

Har du några fula ovanor som du tampas med när du rider?
Anledningen till mina fula ovanor är nog för att jag i princip aldrig ridit lektion i hela mitt liv..

Kommentarer
Jenny Karlsson

Har åxå en ful ovana med sistsen, jag sitter gärna i stolsits ><

2010-12-06 @ 15:43:24
URL: http://gandur.blogg.se/
Gillis

Jag lutar mig görna framåt och har lite charlie chaplin ben när jag rider xD

2010-12-06 @ 23:11:05
URL: http://icandy.blogspot.com
Anonym

jag har en tendens att luta mig åt det håll jag ställer hästen XD

2010-12-09 @ 17:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!