2010-12-12 ? 15:23:41

Princip Gotlandsruss f.2003


Första gången jag träffade Princip.. Och han var så himla skygg..


Under provridningen då jag bestämde mig för att ta honom..


Sippen äntligen på eke och hälsar på dem andra gubbarna i hagen..


I slutet av juni, den dagen var han helt underbar<3

Gud så jag saknar honom.. det är helt otroligt. Denna skygga lilla ponny vars tillit tog en hel evighet att få ta del av. Han tog mitt hjärta med storm. Och jag har så dåligt samvete över att jag lämnade tillbaka honom.. Men jag hade ju inte råd att ha två hästar. Hade jag haft möjlighet hade jag tagit tillbaka honom nu. Så mycket tid på att bara lära känna varandra.. Hur jag lärde mig att undvika hans panikattaker, hur jag lärde mig att han inte gick att binda upp.... Han slet sönder metallkjedjor.. Hur jag lärde mig att försöka göra allting så trevligt som möjligt för honom för att försöka få honom att må bra och inte vara så rädd.. Det känns som att jag svikit honom.

Älskade söta rara Sippen<3 jag kommer alltid att tänka på dig och det finns alltid en plats i mitt hjärta som endast tillhör dig. Jag saknar dig något oändligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!