2010-12-27 ? 13:18:33

pikeür



Jag bara älskar Pikeür´s kläder! Allt detta som jag valt ut här skulle jag kunna tänka mig att köpa.. Men sen har jag sett otroligt snygga tröjjor ute i butikerna som jag olyckligtvis inte hittat på hemsidan... Deras ridbyxor ser ut att ha sådan otroligt bra passform för min kropp. Och jackan och västen är snygga och prydliga och ser ut att vara av hög comfort! Tröjjan högst upp är jag mer förtjust i än den här nere. Den ser slitstark men snygg ut! Men pikuer har överlag bara snygga kläder! Men jag får vänta med klädshoppandet tills att jag har hittat ett nytt jobb ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!