2010-12-05 ? 16:18:08

lugnet före..

En lugn helg har det vart för Breitlings del. Han har bara varit ute i hagen och så red min lillebror litegranna i fredags. Men nu i veckan, då jäklar ska det bli ridning! Nu ska vi besegra denna helvettes kylan, pälsa på oss och bege oss ut.. Kylan skall ej längre ha makten över oss! Vi besegrar och övermannar kylan endast me värmen från våra hjärtan! Vi ska tina upp hela december kylan, och bli hjältar! Och styltorna som Breitling tampas med. Ja dem spottar vi och fräser åt. Dom jävlarna är ihärdiga skall jag tala om. Riktigt jäkla ihärdiga, jag bankar hackar och slår, och försöker värma loss dem. Det är en riktigt jobb det att bli av med styltorna.

kände att det här inlägget spårde lite smått!
Kommentarer
Ida *Meya o Tex mamma*

Funkar de inte med snösulor?

2010-12-05 @ 19:20:13
URL: http://idelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!