2010-12-07 ? 11:00:02

hödamm i ögon näsa och mun

Mulet väder idag. Ser inte alls så kul ut. Jag som hade hoppats på strålande sol och att johanna inte skulle försova sig ;)! Ska snart ta bussen till stallet den går om ca 20 minuter. Vet inte ritkigt vart jag ska rida idag, men blir väl antagligen att rida ut iaf.

Jag har hela stallet idag. Mocka är inga problem, men jag avskyr att göra höpåsarna och vattenhinkarna.. Det är rena döden! Dojjan och Bella har ju sånnadär skitjobbiga hö-säckar, som ska vara proppfyllda. Och sen ska jag hålla på och fylla typ 10 påsar till..  När man är färdig med det har man hö precis överallt och så är man dyngsvettig och har hödamm i ögon näsa och mun.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!