2010-12-10 ? 18:58:14

grabbarna<3


                            Bild från häromdagen på grabbarna i hagen.

Idag blev det en snabb sväng i stallet. Eftersom jag har så ont i mina tänder idag.. Har varit hos tandläkaren och spänt tandställningen och gud vilken huvudvärk ajg får av det och såklart ont i tänderna.. Skulle mocka och fixa maten till min prins, men till min förvåning hade någon redan mockat! Antagligen syrran, eller kankse stalltomten? Förstår bara inte, men matpåsarna var inte gjorda och vattnet var inte bytt heller. Så grejjade det och stog och mös lite i boxen. Sen tutade pappa och tyckte det tagit lite väl lång tid :P Så fick kasta mig ut och åka hem!

I morgon blir det ridning och Johanna ska ta lite bilder. Någon som är sugen?
Och sen på söndag kommer ev Micke Tibblin ut och fotograferar oss! Han är verkligen superduktig, och jag kan nog tro att det blir toppenbilder i all hög snö osv :D Är ni sugna på nya bilder eller?? För det är jag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!