2010-12-18 ? 18:41:55

fram med måttstock och våg!

jag blev riktigt glad över att höra att fler som jag tycker att man borde se över åldersgränsen för ponny!

Dock skall inte detta inlägg handla om det. Jag skall beklaga mig över skitvädret och så bönar och ber jag till vädergudarna att snöstormen försvinner och solen tittar fram! Hälst vill jag ha vår, eller vår-sommar. När det är sådär lagom varmt, hästarna har fällt vinterpälsen klart. Och innan alla bromsar och vidriga flugor och mygg vaknat till liv igen! Ja sånt väder vill jag ha, så det så! Men först kan det få vara jul.

Men inte för att jag tycker om julen.. Men för att jag vet att många andra gör det.
Kommentarer
Lina :)

Håller med om åldersgränsen, om man kan rida ponnyn måste man ju få tävla den ? :o

2010-12-18 @ 21:32:08
URL: http://borgstromlina.blogg.se/
Evelina

Vad roligt att läsa om dig och din fina häst. Jag minns hans annons när han var till salu, jag fastnade för hans bild. Tittade på hans annons många gånger då när han var till salu som 3-åring. Häftigt att kunna läsa om er nu =) Tänkte bara inflika att eftersom du har en welsh cob finns det ju även engelska ridklasser att ställa upp i som överårig ryttare. På vissa utställningar under året så anordnar de även ridklasser, tex Riks.



/Evelina

2010-12-20 @ 00:18:18
URL: http://evvve.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!