2010-12-12 ? 19:41:51

För er som fryser om fötterna!



Äntligen har jag tagit bild på mina fantastiska gummistövlar! Måste verkligen tipsa er om dessa. Dem är ganska dyra men helt klart värda varenda krona! Dem håller värmen upp till -40! Och dem är helt galet sköna, och som alla andra gummistövlar är dem ju såklart vattentäta, och sulan är väldigt tjock som ni ser på bilden högst upp. Så väljer man att använda dessa då man rider rekomenderar jag att man länger stiglädrena 1 till 2 hål. Jag har faktiskt aldrig haft något skönare på fötterna, dem rä varma och mjuka och "sviktar" när man går.

Jag prövade dem första gången hösten 2009 och sedan dess har jag bara längtat! Nu i oktober tog jag mig själv i kragen och gjorde en riktigt bra investering! Och min syster hon är grön av avund ;) haha! Dem finns att köpa på Granngården för ca 1000:- finns både i barn och vuxenstorlekar. Och är så kallade "unisex"!

Så för er som fryser om fötterna, åk till granngården
och gör vinterns bästa investering!
Ni kan tacka mig efteråt ;)
Kommentarer
Ida *Meya o Tex mamma*

Lätt att jag ska köpa såna till både mej och tösen som grät idag av att hon frös så mycke om fötterna trots strumpor/sockor och tjocka vinterstövlar!

2010-12-12 @ 21:10:06
URL: http://idashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!