2010-12-15 ? 18:38:48

dojjan under inridning!




Igår var ju första gången jag red på dojjan ordentligt! Och första gånger jag red med sadel på henne. Dojjan skötte sig exemplariskt och var verkligen superduktig. Var även första gången jag tog tyglarna. Vi red en kort liten sväng och ja vad ska man säga, hon är en riktigt stjärna. Nu i vinter komemr det bli massa ridning på dojjan för min del. Ska ju bli treårstest till våren. Det ser jag fram emot, ska bli jätte roligt! Syrran förbereder Dojjan för att få ryttare på ryggen på bilderna ovan. Syrran och jag rä faktiskt ett ritkigt bra team då det gäller inridning av hästar :)!
Kommentarer
Anna

Kul att det går bra, ser ser fin ut.

2010-12-23 @ 11:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!