2010-12-11 ? 19:42:45

dagens!

Idag har Ruben ridit på Naranjo, Ruben är min lillebror för dem som inte vet. Han lärde sig rida lätt och har även galopperat, piafferat, stegrat, ridit spansk skritt, terráterre osv! Sandra hade honom i lina hela tiden förståss eftersom Ruben inte är så van. Han har ju inte ridit mycket alls, men han var duktig! Och han tycker det var superroligt. Vi red upp till ridhuset och Breitling var inte alls så jätte rolig idag, men i slutet var han ganska fin. Men en stund höjde han ryggen precis så som jag vill, och så mycket har han aldirg höjt den förut och då gick han superbra! Men han var lite hettsig imellanåt och det gick mera uppåt än frammåt och han stutsade och spände sig. Fick driva som en galning. I början var han jätte tung i handen men i slutet hjälpte syrran mig litegranna och då gick det som sagt mycket bättre! Men galoppen.. Han tar ju fina fattningar nu men ja.. det ser förjävligt ut. Men det kommer väl det med, med tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!