2010-12-11 ? 12:23:09

Åtta hästar dog i stallbrand



Utklipp från tidningenridsport.se Jag är så ledsen över att läsa detta, hur kan någon sätta eld på ett stall och låta oskyldiga hästar dö? Jag sörjer hästarna som brann inne och tycker så oerhört synd om deras ägare. Att brinna inne måste vara en av dem värsta sätten att dö på. Vilken oerhörd skräck. Jag mår uppriktigt sagt illa när jag tänker på hur hästarna hade det sin sista tid i livet. Och såhär innan jul.. Deras ägare måste vara helt förkrossade. Jag kan inte ens sätta mig in i deras situation, tänk om det var Breitling som hade brunnit inne. Jag hade hängt mig direkt. Jag hade inte kunnat överleva det.

Till er som kände hästarna, och till er som var deras ägare. Jag känner djup sorg för vad som hänt. Och jag önskar er allt gott, ingenting kommer kunna ersätta eran häst. Men jag hoppas att ni får hjälp av nära och kära. Och ja.. jag vet inte vad jag ska säga till er egentligen. Men jag är så himla ledsen för er skull.
Kommentarer
karolina

Hej!

Jag känner några som förlorat sina hästar där och dom blev förgiftade av röken och "somnade in" som koma typ så dom kände inget som tur var.

En av dom som stod där skulle flytta sin ponny till "mitt" stall på lördagen (branden hände tiiidigt på lördags morgon) så jävla hemskt och sån otur..

2010-12-12 @ 22:34:28
URL: http://blashbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!