2010-12-26 ? 14:25:06

Ang kommentar

Fick en kommentar på videon jag la upp på syrran och Naranjo. Där personen som tydligen ville vara Anonym, skrev att det inte såg frivilligt ut från hästens sida. Där har du helt fel, då Naranjo verkligen älskar att träna cirkus! Han var så tokladdad den dagen för att han tyckte det var så himla roligt. Jag och syrran skrattade då vi läste kommentaren "det ser inte frivilligt ut från hästens sida". Jag väntade för örvigt med att filma tills att Naranjo coolat ned sig lite, för att jag ville att det skulle vara lite mer kontrollerat på videon haha!




Kommentarer
LINNEA / RIDBOKEN

Wow, vilken sagohäst! :o)

2010-12-28 @ 19:26:05
URL: http://donn.se/ridboken
Linda

gud vilken fin häst, äre en lipizzan eller andalus? :)

2010-12-30 @ 19:45:04
URL: http://sutekidayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!