2010-12-03 ? 17:17:40

Alla älskar Knasen<3!



Slänger upp den här videon bara för att jag saknar sommaren så himla mycket! Och för att jag har tänkt att jag ska börja köra knasen igen, bara vagnen får nya däck! Tänkte ev ochså tolka efter honom någon dag. Måste bara hitta en pulka som jag kan släpa med mig. Får väl göra en hemma-anordning med tömmar osv haha! Eller om jag lyckas få på honom selen som är till vagnen? Hade även varit sjukt kul att tolka efter Breitling. Men måste hitta någon som är villig att testa det med mig.. Någon frivillig?
Kommentarer
erica skogh

jag såg att du behöver tömmar. du kan använda londerlinan, eller det bror på hur stor han är. ha det gött!:D

2010-12-04 @ 08:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!