2010-12-15 ? 18:08:22

4 av 6 st

Kom att tänka på att jag ridit in 4a av våra 6 st hästar vi har i familjen, haha! Labella var jag ju så liten d mina systrar fick henne. Men Gucci red jag in, Naranjo red jag in, Breitling red jag in och så har jag utbildat honom själv, och nu så håller jag på att rida in Dojjan.

Altså jag har suttit in dem, lärt dem tygeltagen osv i skritt och trav, sen har ju mina systrar tagit över då det börjar komma till utbildning av deras hästar. Bilder kommer senare på Dojjan från igår!
Kommentarer
lisa

Jättefinblogg! kolla in min nya häst blogg oxå , kram!

2010-12-15 @ 18:38:10
URL: http://hopptont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!